Thursday, October 13, 2011

5 bulan sudah... (^-^)

arini 13 oktober genap perkahwinan aku 5 bulan...hehe kecoh cm da 5 taun kawin ek...hahaha ada aku kesah... story aku kn.... erm, 5 bulan ni mcm da ktorg rs... now tekanan ngan mulut org spt 'da ada isi ke' 'xda pape lagi?' huhu... korang ingat xcdih ke dgr soklan cmtu... nasib en. abang aku ada tuk menyokong aku...semua tu rezki dari Allah kn... yang kami ni leh berusaha je... dan bertawakal pada Allah... aku slalu berdoa semoaga Allah tabahkan ati aku.... mungkin ada hikmahnye kn... doakan supaye ktorg cpt dpt baby ye...hehe aku pun xsbr... member aku Zana da ada baby... comey gler.... Jasmina... ske dukung dia... senyom je...
ni la jasmina... ni masa kenduri besfren aku ita...
ape pun tuk en. abang... semoga perkahwinan kita diberkati dan kekal sampai akhir hayat....
i luv u la... muuuaaaahhh.... hikhik
luv u always..!!

1 comment:

  1. Assalamualaikum kamu...
    nak tempah header? boleh2...
    Memurah je sebab akak bkn pandai sgt pon...
    nanti pm akak kat azlinahasan@yahoo.com kalo berminat yer...

    ReplyDelete