Sunday, July 31, 2011

Ramadhan datang lagi...

Salam...

mmg lama da xberblogging.... rindu mmg rindu tapi dek kerana masalah bb, aku jadi malas nk update...
Esok stat bpose...huhu bagi aku ramadhan kali mmg jauh berbeza... hehe thn ni aku berposa sebagai seorg isteri...ramadhan pertama sebagai isteri...hehe mcm berat je kan... tapi semua org nk yang tbaik kn... begitu jgk aku.... arini ni pulak parent aku tpakse balik kg...ada hal tuk diselesaikan so aku kne jge 3adk aku...hehe tanggungjawab sbg kaklong tetap perlu dilaksanakan...

yela, wlaupun aku da kawin tapi tanggungjwb sbg anak tetap dibahu aku lagi... aku ucapkan selamat berpose tuk semua umat Islam didunia ni...Semoga Ramadhan kali ini membawa seribu kerahmatan dan hidayah dalam hidup kita kn....

p/s: aku banyak nk kongsi ttg majlis pkahwinan aku... wlaupun da 2bulan lps tapi masih byk yg aku nk ceritakan...hehe aku bg 1pics dlu tuk jamu mata k... nnt aku update lagi...=)




Haniff & Liyana - 13 Mei 2011


No comments:

Post a Comment